Pages

Sunday, July 29, 2012

Zmeura de pe strada mea


Zisai sa scriu ceva repede ca acu trece saptamana fara vesti si iar ma ia la rost al lu' Sima.
Am fost ieri la munte, dar din nou povestesc doar cand am si pozele. Dar ce poze!
Saptamana asta am fost in fiecare zi cu bicicleta la munca. 5.2 km, 20 minute, mers pe pista 80% din drum si apoi vreo 10 blocuri in downtown. Cam in fiecare zi impresionat de cate o chestie, ba un sofer care imi da prioritate, culmea!, ba niste  tronsoane de pe pista care sunt refacute ori pur si simplu de numarul de biciclisti pe care ii vad. Joi parca, eram la o intersectie vreo 7 bicle si o singura masina. In downtown! Am rezolvat si cu parcarea, am intrebat la secretariat si am aflat ca exista rack de bicle la demisol, mi-au programat cardul de acces sa pot sa deschid si poarta de la parcare si acum Olga sta frumos si safe :).
Sa va povestesc de drum un pic: merg pe pista cam 500 m pana la Memorial Drive, o autostrada urbana pe care o supratraversez pe un pasaj facut pt pietoni si biciclete, apoi pe malul raului - the Bow - cam 3 km. Asta rau de munte, remember Calgary e la 1000-1060 m altitudine, e cam nasol la intoarcere ca bate vantul in sensul lui de curgere, dar altfel, curat, pitoresc, mare, repede, pe o bucata mica ma simt ca in excursiile cu Vlad cu bicla pe vreo vale din aia de munte.
Apoi traversez Peace Bridge, proiectat de Santiago Calatrava - e si aci o poveste. Se pare ca au atribuit contractul direct, fitze, voiau si ei sa aiba ceva proiectat de cineva faimos, si, cum a si costat vreo 120 mil de coco, s-au cam suparat unii, ca cica nu ar avea chiar asa utilitate. Ei, pana la urma l-au facut si e folosit de mai multi oameni decat estimasera ei, asa ca pana la urma au dat-o la pace.
Dupa pod, intru in downtown, si, daca am ghinion sa prind rosu, stau cam la fiecare intersectie :D sau din doua in doua. Daca prind verde din prima insa, stau la maxim 2 stopuri (din 11 - traversez 11 strazi pana la cladirea unde lucrez).

Altceva...pana la urma nu m-am mai dus la referendum...m-a enervat Base, daca el nu se duce, io de ce sa ma chinui sa ma duc atata amar de drum sa-l votez? Oricum, si el e varza, cel mai bun vot e nici-un vot. Ar fi fost frumos sa fie ca in Eseu despre luciditate, sa voteze toata lumea cu vot nul. Poate ar fi inceput si ei sa isi dea seama - toti - ca totusi nu de ei e vorba aci si care cum sa isi dea mai tare la gioale, ci de omu de rand care vrea si el saracu sa aiba cu ce sa isi plateasca rata. In rest, incerc sa nu ma enervez prea tare, dar cand vad cum reusesc alde Ponta & Crin sa dea cu bata in balta efectiv in fiecare zi, ca nu e zi sa nu dea o perla  sau sa nu o faca de oaie, gen Crin Ich bin ein berliner sau Ponta care se gasi sa stea taman langa Medvedev la Olimpiada. Daca imi placea asa de mult de Base, nu mai plecam din tara, dar ce se intampla cu astia intrece orice cosmar.
Anyway.. hai sa ajungem si la titlul postului, iaca ce am gasit pe aleea din spate, pe unde se intra in parcare :d



Pentru ei bag seama este doar asa, estetic, dar io depun marturie ca au gust foarte bun :D.

No comments:

Post a Comment