Pages

Saturday, August 25, 2012

ce mai e nou pe frontul de vest

Da, da, stiiiiu, nu am mai scris de mult, cred ca a lu' Sima fu in concediu de nu mi-a dat vreo 2 capace, hai sa vedem ce se mai intampla.
..io mi-am cam intrat in ritm la munca, m-am obisnuit cu majoritatea aplicatiilor si cu tool-urilor folosite, tot felul de chestii de resetat parole, cu ce trebuie facut in majoritatea situatiilor, aprobari, instalare, verificare, confirmare, etc; ma inteleg bine cu mai multi colegi, dar mai ales cu 2 care stau fix langa mine, Alex si Ryan, care sunt avatarul perechii de geek/nerd friends, discuta tot timpul despre ultimul joc video, stiu pe dinafara componenta celor mai obscure formatii de trash/speed/death metal, ce efecte speciale s-au folosit in ultimul Batman si fac poante doar in IT slang..
.... ne mutam! upstairs, scapam de Elefantina!!!! ieeeee! se elibera apartamentul de sus, nu fix de-asupra, ci alaturi din duplex, si de la 1 septembrie suntem acolo oficial, de fapt incepem sa ne mutam week-endul asta!...
... ne-am luat bilete la Buddy Guy!! unul din taticii blues-ului, care i-a invatat chitari pe alde Hendrix, Clapton sau Stevie Ray si care still plays a mean guitar, face super show-uri, de-abia astept sa se faca 26 sept!
..aseara a trecut Sorin cu Larisa sa ne ia si am fost la Fireworks festival, se pare ca era deja a V-a seara, io habar nu aveam ca se intampla asta. Aseara a fost spectacolul USA, au mai fost Brasilia, China, Germania si nu mai stiu cine; festivalul are loc pe malul unui lac undeva in sud si se aduna multi oameni asa pe pajiste, cu paturi, scaune si ce mai au, si stau si se uita la artificii, care-s aprinse pe cealalta parte a lacului si mai ales care-s sincronizate cu muzica, baga la difuzoare diverse franturi de melodii, de la Black Keyes la Katty Perry, si artifica se invarte in ritmul melodiei; la un moment dat se mai repetau (au durat cam 30 min), dar am vazut multe smecherii noi, pe care nu le mai vazusem..
...continui sa ma duc cu Olga la munca si imi place senzatia pe care o am dimineata cand ies din casa si simt mirosul ala de dimineata racoroasa si ma indrept spre rau si pista de pe malul lui si ma intalnesc cu alti biciclisti pe drum, incep sa simt si eu incet ca I belong.. vad cum scade nivelul raului incet, apar pietre sau insulite care erau acoperite inainte, devine mai transparent de ii vezi fundul pe aproape toata latimea, chiar si unde e mai adanc, prin downtown, iar asa unde era pana acu nusce groapa acum deja sunt la etajul 8 la o noua cladire 'high-rise', 4th street, pe care ma intorc eu, e in curs de reasfaltare cu un panou electronic care isi tot cere scuze si zice ca uite incepu lucrarea pe 14 august si se termina pe 3 septembrie, ma mir ca nu zice si ora; cu toata inclinatia spre instabilitate a vremii in Calgary, cica if you don't like the wheather here, wait 5 minutes, in general am avut parte de vreme buna, de fapt nu prea a plouat in ultimele saptamani -  drept pentru care a trebuit sa ies si sa ud iarba din jurul casei ca incepuse sa se ingalbeneasca, lucru care nu pot sa zic ca mi-a displacut - dar in schimb ieri a plouat de 2 ori - o data cand ma duceam io spre munca si o data cand ma intorceam, doar cate 15 minute, dar cu tot tacamul, cu vant cu tot, sa nu zic ca a lipsit ceva, deh
...ce sa mai zic? ne-am luat aspirator, am zis sa il comandam online de la Walmart, ca parea mai ieftin decat sa mergem la cel mai apropiat magazin, si ce zici vericule, l-au trimis taman din Mississauga, Ontario, 4 provincii mai spre est, cam 2700 km asa....
eh, cam atat, mai povestesc cand mai am ce, pa pa!

No comments:

Post a Comment