Pages

Saturday, December 8, 2012

Bună dimineaţa, USL!

Scriu acest post cu marea convingere că şi morţii vor vota, astăzi, USL. Singurii care s-ar putea împotrivi acestei viitoare dictaturi roşii, cu personalităţi multiple - uneori felixiene, poate becaliene - nu vor merge la vot. Lehamitea de a alege din nou răul cel mai mic îi convinge pe mai toţi oamenii frumoşi pe care îi cunosc să stea acasă, în fotoliu, şi să urască ziua de azi. După închiderea urnelor şi anunţarea rezultatelor exit-pollurilor, mulţi dintre ei se vor interesa, probabil, de soarta prietenilor plecaţi de ceva timp în alte ţări, şi vor afla că oamenii despre care se interesează sunt încă la început, în ţara care i-a adoptat, şoferi, secretare, infirmiere sau poate muncitori necalificaţi, deşi au o diplomă, domle, ce dacă premierul însuşi e doctor plagiator al aceluiaşi sistem de învăţământ.

În provincia Alberta, în care locuim, este acelaşi partid politic la putere de 42 de ani. Nu înseamnă că este o continuă plictiseală sau că nu există opoziţie. Aproape că s-a schimbat puterea anul trecut, însă unul dintre reprezentanţii opoziţiei a spus o prostie. Despre homosexuali. Taxată pe măsură. Să mai zicem că premierul e o femeie?

Niciodată morţii din ţara mea nu vor vota o femeie. Le-a ajuns Merkel care le-a dat peste degete când au vrut să joace liniuţa cu UE. Din pricina asta, aş vrea să le spun prietenilor mei frumoşi că votul lor o va ajuta pe Merkel şi tot ce înseamnă Europa deşteaptă, de care, în caz contrar, ne vom izola.

Astăzi mă bucur că sunt în Canada. Oricât de mult sunt legată de ţara mea, creditarea prin nesancţionare a plagiatului, hoţiei şi prostiei are puterea de a mă arunca, aproape cu totul, pe alt continent. Şi sunt dureros convinsă că USL va trece astăzi peste orice prag. Bună dimineaţa, USL. Noapte bună, România!

Ionela

6 comments:

  1. Eu nu cred că în cazul de față că se aplică teoria cu răul cel mai mic. Nu mi se pare sub nici o formă o alegere ca în cazul Vadim - Iliescu. Și eu sunt amărât că am prieteni care nu văd distincția asta și aleg să-și bage picioarele.

    Mi se pare că nu sunt conștienți că domnii din USL, obținând o majoritatee covârșitoare, vor face ce vor vrea fără nici un obstacol.

    Și am avut câteva luni în care să ne prindem ce vor.

    Pe de altă parte, ca să nu închei prea propagandistic, sper că sunt eu prea alarmist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca toti sunt constienti domnii Crin & Co isi vor baga picioarele in orice monitorizare UE si vor face ce vrea muschiu lor, doar ca au impresia ca nu se poate (mult) mai rau de atat. Evident, se inseala...

      Delete
  2. Da, cam aşa. Un singur lucru adaug. Vadim a fost înlocuit, în prezent pare o glumă faţă de crinul nostru prea înflorit.

    ReplyDelete
  3. Cu exceptia faptului ca lipseste un "i" de la "singurii" in a doua fraza, postarea asta nu prea greseste...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Corectat i-ul, oribila greseala. Citesc stirile din tara si imi vin in minte scene din "Eseu despre luciditate" de Saramago. Cartea incepe chiar asa: "Rea vreme pentru votare". Chiar asa, domnule, rea vreme, noroc cu Teleormanul!

      Delete
  4. mai trist e ca oricine ar iesi tot in Canada ne-am muta toti. si partidul lui DD a prins Parlamentul...noapte buna, bine zici

    ReplyDelete