Pages

Thursday, December 6, 2012

still alive and kicking!


salutare salutare!!
am zis sa mai scriu si eu ceva ca a cam monopolizat fimeia asta a mea blogul.. nu ca ma plang, mind you, face audienta de numa' , dar ma simt asa cu musca pe caciula un pic :)
deci, ce mai veste poveste? pai no big change, hranim veverita, inca ne miram de iepurii care apar in fata cand te astepti mai putin, de casele si copacii impodobiti care mai de care, ce fu de Halloween, da ce e acu, oalei, zici ca e concurs frate!
ne luaram si masina (Toyota tercel), care in afara de faptul ca scartaie si partzaie e f buna. scartaie (credem) fiindca trebuie schimbata cureaua de transmisie, si partzaie fiindca pasamite are nush ce fisura pe undeva pe toba, mica mica, de nu a gasit-o mesteru da destul de producatoare de sunet ca sa o alintam 'flatulenta' cand aceleram pe la 80 pe Blackfoot drive, in drum spre vreun hipermarket. e frumos asa, sa ajungi la superstore sau ikea pe 'bulevard' cu 3 benzi pe sens si intersectii denivelate - pai sunt mai multe interchange-uri intr-un singur cartier decat sunt pe toata autostrada bucuresti constanta (felicitari, apropos, e o treaba sa ajungi la vama veche in aprox 2 ore si un pic :) ). ultima data cand am fost la cumparaturi, de bucurie ca am ajuns asa repede, ca am avut si gps care sa ne zica pe unde sa o luam, am si spart $300 dolari, niste nemancati frate! sa vezi mormanu de carne, zici ca ne pregatim pentru armaghedon. ne-am mai trezit si cu un ditai curcanul 'cado', presupun ca daca te-au vazut cheltuind peste $250 iti dau animalu gratis, inseamna ca ti-e foame rau, si in Canada asta nu prea se face.
sa zic si de frig, nu? paaai..na, nu prea fu cine stie ce. poate si unde ma incordasem bine de tot, la cat m-au amenintat toti sa vezi tu cum o sa degeri la iarna! ca am cam trecut cu vederea cele 2-3 ocazii cand chiar a fost frig, fiindca vorba aia, dabea erau -20, ori eu ma uitam mult mai jos, si vazand ca nu-s -30 inca, stateam linistit. A cam venit in valuri pana acu, si anume de vreo 3 ori s-a intamplat asa: nins bine de tot 3-4 zile, bagat un -18 _ -22 asa sa prinda frumos 1-2 zile, si apoi incet incet inapoi spre 0, 5, 7 grade, pana se topeste (aproape) toata. O singura data am cam patit-o, am mers la un 'movie night' cu niste prieteni, mexicani, iranieni si romani la o fata acasa, si am zis ca sta aci aproape - si era aproape, cam 2 km asa. Da mi-am dat seama cand am ajuns ca diverse bucati de picior dadeau asa o senzatie de lipsa si incepeau incet-incet sa revina la viata :).
Dar in general e ok, ziua e soare deci oricum e mai bine, si seara ori ma duce Ionela ori autobuzul e f aproape si de la statia din centru pana la munca merg prin +15 . V-am mai zis de asta, mare inventie :) Coridoare asa prin (cam) toate cladirile din centru, cu magazine, cafenele, restaurante etc, ca sa nu fie nevoie sa mergi pe jos cand e prea frig.
CU munca e ok, mi-am intrat in ritm destul de bine ca sa fac 'peste norma' sa ma ia sefa la ochi asa ca prin ianuarie sa pot sa aplic linistit pentru o noua pozitie, la alt departament mai 'senior'. pana atunci, saptamana trecuta, asta si urm muncesc numai cate 3 zile, si de pe 12 intru in vacanta, asa ca nu ma plang .
Imi e dor si mie de prietenii din Romania, si ma uit asa cu inima indoita ca lipsesc la niste evenimente- se marita GG, prietenul si coleg inca de cand stateam prin camin, Razvan are bebe, fu ziua lu varmia Andreea zilele trecute... Dar asta e, mai vorbesc cu unii pe Skype, mai dau like pe FB la altii si o sun pe mama si pe sormea, si imi mai trece. Si cand mai citesc presa din Romania, imi trece si mai si - desi incerc sa nu mai citesc asa mult. Era un articol in EVZ despre cele 6 cele mai comune moduri de frauda la alegeri si totul suna asa firesc si mai ales usor de facut ca am avut o senzatie de Kafka sau Ionescu, absurd cu care te obisnuiesti si il iei ca atare, incat devine realitate. Si cum se poate vere, sa cheltuiesti jde milioane pe parcarea de la Univ (nu mai zic de cum arata la suprafata) si sa fie plina doar jumate, da pe sus plin de masini parcate ilegal?
Eh, ma rog, lasa astea, voiam doar sa zic ca noi suntem bine. Planuiesc o excursie prin vreo statiune din BC, una cu hot springs ca sunt multe, undeva dupa 20 ca poate vin si Vlad cu Roxana cu noi, si o sa mai povestesc cum fu acolo.
bye!!!!

No comments:

Post a Comment