Pages

Wednesday, May 30, 2012

diverse

Adi:
Azi ma gandeam ca mergem pana la o clinica pe-aici aproape (14th street cu Kensington care e avenue 0, deci 6 street si 3 avenues pana acolo, aproape) sa ne inscriem si noi la un doctor de familie. Dar Baby e anxioasa si nu vrea sa iasa din casa, de ciuda ca nu aplica la nimica azi cica. Eu am aplicat doar la un job, cam uratel de altfel, si ma mai suna un nene sa ma intrebe daca nu vreau sa fac nustiu ce cursuri de Oil & Gas. Intai mi s-a parut interesant, ca daca intri aci se castiga super bani si un departament de IT tre sa aibe si ei acolo, ma gandeam ca fac un training si apoi the sky's the limit. Dar se pare ca e un fel de facultate particulara care face nushce cursuri de nu iti garanteaza nimica apoi, am mai gasit si niste plangeri pe net despre ei si mi s-a luat.
Am gasit pe unu pe facebook de-aci din Calgary si care e prieten cu Kogayon, ce zici de asta. Sunt curios daca il stie pe Florin sau care e treaba.
Am vazut ieri GOT 2.9, Blackwater. Bai baiatule! aproape o ora de lucha! foarte bine facut episodul, un deliciu. Nu mi-a venit sa cred ce buget au avut, nu a fost chiar ca lord of the rings, da nici foarte departe. Si scris bine, doar Martin himslef a scris scenariul.
Seara am fost la Sorin sa vedem un film, intial era vorba de Mary & Max, pe care super recomand btw, dar si-a dat seama Sorin ca il vazuse si el asa ca am vazut Water for Elefants, simpaticut dar nimic de dat pe spate. Pe la 12 cand ne-a adus acasa, doi iepuri jucau sotron in mijlocul strazii, nu s-au dat la o parte pana nu am oprit langa ei aproape... apoi stateau pe margine si se uitau asa la noi... ce cautam treji la ora aia, cum ar veni, si ce cautam pe locul lor de joaca.
am zis ca va zic de sunainromania. e site unde iti faci un credit, iti dau un pin, suni la numar din calgary, bagi pinul si apoi nr din romania si vorbesti foarte ieftin. de $10 vorbesti 100 min pe mobil si 500 pe fix. ieftin ca braga. in ciuda numelui, poti sa suni si in alte parti, de ex am vorbit cu dorin in montreal 25 minute si a fost $1.42 .Au si optiuni, de exemplu am setat pe site ambele numere sa nu mai formez pin-ul si diverse numere pe speed dial, asa ca acum formez nr lor si 0 la mama, 1 la sormea, 3 la sora ionelei etc.
Din pacate azi innebunira, nu se forma deloc numarul, sunai la callcenter si ala dupa ce ma intreba de 3 ori numarul meu imi zisa ca de fapt nu stiu ce redirectare se intampla, ca el imi vede alt numar. Ori ei sunt prosti, ori astia de la chat'r ma saboteaza... sper sa se rezolve la un moment dat, dar vreau sa zic ca imi facui niste draci de numa.
ei, cam atat, pa paa

Ionela:

auzi, ma, jucau iepurii sotron. Domnu' Glavan, dar amuzant mai sunteti Dvs!

da, pare-se ca sunt multi romani aici, am gasit azi un job pe ONG, cand sa ma uit la mailul la care sa trimit, vad ca pe fata o chema Mariana Nustiucum. Pac, pac! caut si intr-adevar, romanca get-beget. ca sa nu mai zic ca lucreaza la ONG de dizabilitate aici in Calgary. Mica-i lumea asta, uneori prea mica.

i-am scris, mi-a scris inapoi. nu ma potrivesc pentru jobul acela ca nu am masina, dar orisicat, mi-a dat doamna mailul ei personal, acum ne scriem. mare chestie, dom'le!

PS: cred ca pana la urma deschid eu un ONG aici. Va fi pentru romani care abia aterizeaza in Canada si nu stiu de unde sa o apuce.

Pe curand!

2 comments:

  1. misto comunitarii astia, sa vezi ca v-or roade rama de la geam hihi

    ReplyDelete
  2. E o gaura in plasa de insecte, am o banuiala care ar fi vinovatul....

    ReplyDelete