Pages

Monday, May 28, 2012

in sfarsit!

Adi:

Ahoy!
dupa multe amanari uite ca m-am miscat si am facut si blogul asta. Deocamdata o sa postez mai mult vorbe, ca nu am camera inca si alea cu telefonul ies naspa rau.
Ce sa zic, ceva crampeie am mai zis noi pe facebook, ideea e ca am inceput sa ne dezmeticim si noi, nu mai suntem picati din luna. Stim de unde sa ne facem cumparaturile, nu ne mai ratacim si nu ne mai e frica sa intrebam ceva cand nu stim.
Am fost azi pana la supermarket-ul cel mai apropiat (safeway ii zice, cam scump da alea ieftine sunt out of reach fara masina) pe jos. Ceea ce e mare lucru pentru Ionela, va dati seama... sunt cam 2 kilometri! Dar e o vreme super afara, soare, frumos, si plin de flori peste tot, au innebunit salcamii. Ma rog, salcami nu sunt, desi sunt niste copaci care seamana tare, si miros de numai, dar oricum e plin de flori sau copaci infloriti peste tot. Mai ales lilieci, sunt peste tot si nu o tufa doua asa, ditai copacii!
De altfel ieri afost si 'Lilac Festival' in oras, pe 4 street, cam 20 de blocuri asa (adica de la 6 avenue sa zicem la 26). Adica mult :D. The usual stuff, jumate din standuri/gherete erau cu haleala si restul cu tot felul de briz-birzuri. Si bineinteles muzica, cam din 4 in 4 blocuri cate o scena, ba cu rock, ba cu folk, ba cu salsa, etc...O gramada de lume, inghesuiala ca la metrou, sa o apuce pe Baby anxietatea pe-acolo si alta nu. De altfel, dupa ce am ajuns la capat ne-am intors pe o strada paralela , ce sa fac daca mi-am luat nebuna, aaa cum ii zice, fata speciala :). Sorin si cu prietena lui Larisa ne-au invitat, ca noi nu stiam, nu am intrat pe toate lungimile de unda, nu iau inca sapte seri-u lor si de-astea.
Apoi am venit acasa si am mai bagat niste cautari, ocupatia noastra in proportie de 90% din timp. Am salvate in bookmarks vreo 20 de site-uri de joburi, si numai pe monster si linkedin apar 10-15 pe zi. Pe IT adica, si din alea tre sa sortez sa vad la ce m-as potrivi cat de cat (ceea ce dureaza ceva, nu gluma) apoi daca e vreunul, sa refac scrisoarea de intentie, eventual sa ma inscriu la ei pe site la sectiunea de careers, etc...
Ca un plus, am inceput sa primesc si ceva raspunsuri, 2-3 asa, dar face bine la caput sa stiu ca nu se duc chiar toate in recycle bin.
Altfel, ne-am apucat de Sopranos, tineam de mult sa il vad, laudat cum e , one of the greatest series of all time and all that. F fain, intr-adevar, doar ca am un mic maniac aici care evident ca a devenit dependent imediat si ca urmare suntem deja la jumatatea sezonului 2 desi ne-am apucat acum.. 5 zile?
Ei, hai ca ajunge pentru o prima postare, zic eu, de-acum ca e creat (nu ca ar fi luat mai mult de 2 minute sa il fac) o sa fie mai usor

Ionela:

 Doar nu o sa il las pe domnulfarapleata sa spuna doar parerea lui! Asadar: vai de mama noastra de cautatori de joburi, cea mai infecta meserie, ca eu nu prea am stiut in tara cum e asta cu CVuri si interviuri. Stiam ca vom trece prin asta, dar ''never underestimate the power of denial'', cum zice un mare actor. un singur regret am si acela e ca nu ne putem bucura total de ce e in jur.

avem ceva prieteni care nici macar nu au vrut sa isi imagineze cum ar fi sa o ia de la capat. avem si prieteni care s-au cam suparat ca am plecat. si alti prieteni care sunt mai mult decat sceptici si nu o ascund. nu am vrut sa suparam pe nimeni. si in niciun caz sa pierdem pe vreunul. am ales sa plecam pentru ca altfel am fi regretat ca nu am facut-o. Pana si domnul Curca aka TataedelaMoldova a inteles. Cum ne-o fi de-acum incolo nu stim. S-ar putea sa fie bine, s-ar putea sa nu. imi doresc sa fie bine, pentru ca imi place sa vad veverite pe gard si iepuri in fata casei!


9 comments:

  1. Ehe, faina idee blogul.Astept si pozele, fie ele si cu telefonul.Dar eu unde ma fac urmaritor?ca nu vad.

    ReplyDelete
  2. Am adaugat din layout acu :D

    ReplyDelete
  3. si fiindca setarile nu o lasau pe Alinuta sa mazgaleasca si ea ( o lasa acuma) ii pun eu mazgaliturile aici

    Alinka Padu Ce as fi vrut sa scriu pe blog e: Ionela, mama, tine aproape veveritele si iepurii si dati-i inainte! Cat despre prieteni, vei vedea: distanta este o modalitate de selectare foarte...selecta ;-) Am auzit eu odata o vorba a nu mai stiu cui...cica prietenii sunt ca stelele: si atunci cand nu-i vezi tot stii ca sunt acolo. Mie imi plac prietenii mei (se stiu ei care :-D) cu care, chiar si cand nu vorbesc cu secolele, atunci cand ne auzim iarasi e ca si cum s-a scurs o zi, nu o saptaman/luna/ un an... si totul se reinnoada de la "ce mai e nou", nu de la "da`de ce nu ai mai..." Pup u!

    ReplyDelete
  4. Suna promitator! Si, intr-adevar, ai putea pune ceva poze chiar daca's cu telefonul! (Nu ti-ai luat aparatu' din RO???!?!??!)

    ReplyDelete
  5. Ce ma bucur ca ati facut blog, abia astept sa citesc povestile voastre. Ne e dor de voi deja si de veselia din jurul vostru :)
    Bafta la cautat!

    ReplyDelete
  6. Keep walking!
    Marius

    ReplyDelete
  7. abia am citit prima postare, deci nu stiu daca ati gasit sau nu job pana acum. Dar sper ca va e bine si ma bucur pentru voi ca ati ales sa incercati, si sunt sigura ca o sa reusiti!
    Acu' ma intorc la citit, ma simt de parca m-as apuca de un serial nou :)

    ReplyDelete