Pages

Sunday, June 10, 2012

votul, petrolul si steaks-urile

 a mai trecut o saptamana, cu ceva ups & downs dar in mare parte rutina, i.e., cautat job-uri, trimis resume-uri, mai un iesit la cumparaturi, mai o bere cu vlad la un bar pe kensington...
 am mai avut si ceva telefoane, interviuri, dar nu zic mai multe pana nu e ceva clar, stiti cum e, fingers crossed..
 tot in linia asta, am fost joi la 2 firme de recurtare; majoritatea joburilor de pe site-uri sunt postate de astia, si deci pe la ei trece cv-ul meu intai. asa ca m-am hotarat sa ma duc peste ei, si mi-a facut destul de bine, adica am vorbit  cu o tanti la fiecare si unu ca mi-e mai clar acum cum stau, care e starea de spirit pe piata IT, ce se cauta si cum, iar doi... acu sigur ma tin minte si sper eu sa ma bage in seama mai degraba cand o aparea vreun post cat de cat pe felia mea
 am fost si am mancat un steak facut de master chef vlad, baut un vinut, mancat niste cirese, am stat si noi la taina... inainte de asta am fost si noi in fine la vestitul Maria Market, de unde am luat zama de varza si carnati :). nu romanesti, spaniolesti, da orscat... aveau telemea, condiment de mici, bors magic, apa minerala borsec si cam atat interesant...
 votul din tara... of of of.... incerc sa privesc cu indiferenta dar nu pot sa nu mi se stranga inima.. cum frate vangelie iar? ce a facut bre oprescu astia 4 ani ? cum sa votezi mah the wrong negoita, cum sa iti alegi un proxenet cu dosare si datorii la stat primar ?really, 83% piedone?? nu pot sa ii inteleg pe aia din Iasi, doar din poate din perspectiva suprarealista a unei prietene a ionelei care zicea ca telul lor e sa devina iasul un sit arheologic. De  Craiova ce sa mai zic, o peremista (fosta, scuzati) rasista, ca sa nu zic fascista castiga in fata mafiotului Solomon... again, suprarealism, ce dracu sa mai zici? of.
 Gabi zicea sa pun si de-ale rele aci asa ca uite: sunt suparat , au comis-o astia petrolistii , s-a spart o conducta de petrol si s-au varsat 475.000 litri de petrol intr-un rau care alimenta un orasel mai mare de-aici din Alberta, Red Deer. Cam nasol, in conditiile in care sunt 2 giga-proiecte de conducte, unu spre British Columbia/Pacific, si altu spre US, pana departe spre Texas, nu mai stiu exact. Evident, veni repede premieru, se apucara sa curete, dar degeaba, oricat s-ar stradui nu pot sa repare tot ce au distrus. Ideea e ca cei mai multi bani aici vin din Oil & Gas si spre asta ma gandeam si io sa ma indrept, respectiv vreun departament de IT pe la vreo companie mare, da acu deh, ma gandesc ca nu-i frumos sa ma dau cu bau-baul.
http://news.nationalpost.com/2012/06/10/fresh-water-trucked-in-for-albertans-living-near-red-deer-river-oil-spill/

2 comments:

  1. Bafta multa acolo printre nameti. La noi nu se schimba nimic intrucat oamenii buni se feresc de politica si prin eliminare raman doar lichelele
    Probabil ca asa e peste tot, doar ca in strainatate iti vezi de treaba si te afecteaza mai putin. Revenind la petrol, asta e cand civilizatie e supusa consumului, cand dezvoltarea durabila e doar un concept abstract in care nu mai cred nici macar ecologistii.

    ReplyDelete
  2. multa bafta si tie la canicula, mie imi place vara asta cu 18-25 de grade :)
    aia cu oamenii buni care se feresc de politica e asa ca sa iti declini responsabilitatea si sa ii lasi pe alde gica sa voteze... vezi nicusor dan.
    iar cu ecologistii, repet, sunt 2 ditai proiectele care trebuia sa primeasca acordul si stau de vreo 3 ani in pom datorita presiunii opiniei publice, deci nu stau nici ei chiar degeaba

    ReplyDelete