Pages

Tuesday, June 26, 2012

ce mai e nou

Deoarece m-a certat a lu' Sima, ma simtii vinovat si zisai sa mai scriu si eu cate ceva.
Ne-am inscris si noi in asociatia romanilor de v-am povestit, adica am platit abonamentul de $30 pe an (amandoi). Si acuma participam la organizarea festivalului de film european :). Mai facem un text,  mai dam un mail, de exemplu pana acum suntem noi, bulgarii si francezii si eu i-am cautat pe aia de la cervantes si se pare ca sunt si ei interesati deci e posibil sa avem si filme spaniole . Asta ar fi draftul de site (nu dati cu bata, mai e de lucru, pana in noiembrie e timp)
http://calgaryeuropeanfilmfestival.ca/
Duminica am fost la un party la Sorin, sarbatoreau ca s-a mutat fata cu el, au aranjat casa, si in general sa ii cunoastem prietenii Larisei. Am jucat prostia aia de joc cu ucigasul, detectivul si satenii, ultima oara il jucasem in tren cand veneam din retezat cu cei din pasi marunti, ne-am distrat la maxim :).


Cu vanatoarea de joburi ce sa zic, ne-am mai specializat si noi, clar stim mai bine unde si cum sa aplicam, avem mai multe raspunsuri, interviuri, etc (de ex, pe mine ieri m-au sunat 3 agentii de recrutare, din care unii cu 2 joburi) dar tot nu avem nimic clar, tot speram ca e dupa colt urmatoru job care sigur e al nostru.
Imi place la nebunie vara astora, fara asfalt topit si cu 16 ore de lumina. 16 frate!! Ploua sa zic de 2 ori pe saptamana, in rest e senin si frumos, maxim 25 de grade iar acu de exemplu sunt 15  (e innorat iara). Ieri am iesit in sandale si tricou, era frumos, soare, peste vreo 2 ore a tras o rapaiala si in 15 min iar era soare.
In 10 zile o sa inceapa aci Calgary Stampede, caruia ii fac reclama ca the greatest outdoor show on earth. Anu asta si mai abitir, ca implinesc 100 de ani si o sa se dea peste cap sa il faca si mai special. Pe langa concerte, baloane, tiribombe, mancare si artificii, mai au rodeo, dupa titlu ar trebui sa va dati seama, cu cai, cu tauri, din astea de cowboy. A, si indieni of course, din aia adevarti, cu pene care danseaza si canta d'ale lor originale. In general nu e ceva f special doar ca e mai mare si mai tare decat toate, dureaza 10 zile si atrage peste un milion de vizitatori, adica din afara orasului. Evident ca o sa se bea hectolitri de alcool si o sa se manance munti de hamburgeri.
http://www.calgarystampede.com/
Nu-mi mai vine acum in minte nimic si am un interviu in 3 ore la telefon si tre' sa mai citesc de firma astora sa am si eu ce sa ii intreb.
Salutare!

1 comment:

  1. Foarte tare va sta deghizati asa!!!! :)))
    Ei, si ce daca la voi e mai racoare! Ei, si ce daca la voi vin indieni adevarati, si noi avem unii pe la Unirii cu pene, El Codor Pasa si tot tacamul :)))) Felicitari pentru siteul de festival de film, e foarte fain! Vad ca nu stati degeaba, va distrati la maxim, bravo voua! Va pupam si bem maine o bere in cinstea voastra, dar dati si voi de baut cand va angajati, da! :))))))

    ReplyDelete