Pages

Monday, July 2, 2012

lubenita fara samburi

Zisai sa bag ceva repede pana nu ma cearta iara Ionut :D.
trebuie sa va povestesc neaparat ca s-a cam incalzit si pe-aci, sunt 24, 25 de grade si intr-o zi chiar au fost 27! va dati seama canicula ? :D (acu sunt 23 in bucuresti, vad, si e 3 noaptea; tot 23 si aci, la 6 seara :D) sunt rau, stiu, da nu ma pot abtine, vericule, sa ai vara asa ca un fel de aer conditionat continuu, boierie.
Ieri fu ziua lu doamna Canada :). Am fost prin centru, e o insula pe rau, Princess Island, unde erau tot felul de evenimente, concerte, mancare, multa lume, veselie, frumos ce mai. Eu continuu sa ma mir cum pot sa se adune atatia oameni si sa nu fie mizerie. Sa ne intelegem, acum mai vazuram un pahar de plastic, 2, dar misunau si voluntari care curatau mai continuu. Oamenii stateau frumos pe iarba si vorbeau sau ascultau muzica sau faceau poze la ratele si gastele de pe rau. Mai pe seara au fost si artificii, dar nu am stat atata, ca se plictisise Ionela. De fapt, mai degraba i se facuse lene, ca aia de cantau, 2 am prins, bagau foarte fain si oamenii erau destul de entuziasti cu aplauze si tipete de incurajare, atmosfera era f faina, da' ce sa fac daca mi-am luat pe Morocanosu de sotie :D.
Inainte de asta, fusesem la Vlad sa vad meciu' (viva Espana!) si apoi am fost de am luat niste burgari de elan :D. De la Organic Market, nu asa, ok? I-a facut maestrul Vlad si evident ca au iesit de imi lasa gura si acum, cu un sos asa cu maioneza, ketchup, usturoi, niste pickles, niste rosii, salata... o minunatie. Io personal zic ca tot stake-u ramane pe locu 1, da' Ionelei mai mult ii placura astia. Daca e vorba de mustar sau maioneza in propozitie, nu prea mai ai ce sa ii explici, nu te mai aude, e in transa, asa ca o lasaram asa.
Asa, sa zic si de lubenita. Bre, io de struguri fara samburi am mai auzit, cred ca si de portocale, dar lubenita chiar nu imi inchipuiam ca se poate. Ei, iaca este! E asa o urma de samburi, niste chestii mici si albe, da' nici sa vrei nu ai cum sa le simti cand mesteci. genial, imi tai felia, dau jos coaja, fac asa un castron mare plin de bucati de lubenita si bag la film fara sa ma chinui cu scuipat seminte. Plus ca pretul e la bucata, nu la kil, adica toate is cam la fel de mari. Au si ei o manie cu standardizarea, morcovii sunt de aceeasi lungime, cartofii cam la fel, de rosii nu mai zic. Si nu, nu sunt modificate genentic :D. Anyway, foarte buna si la gust lubenita, data viitoare cand mergem la superstore iau 3!
Saptamana trecuta a fost de departe cea mai plina pana acum cu 'evenimente muncitoresti'. Pe mine m-au sunat vreo 5 agentii sau firme, pentru vreo 6 job-uri, am avut si vreo 2-3 interviuri telefonice, Ionela a avut si ea tot asa un interviu (al 2lea la aia) ... dar din pacate pana acu nu iesi nimica. Noi tot speram, daca se agita treburile ca vin si vremuri mai bune.
Un roman de la club m-a recomandat unui prieten de-al lui care a lucrat ca recruiter pe IT de 22 de ani si ma suna si ala sa imi dea niste sfaturi despre CV, cum sa il mai schimb sa fie mai bine primit, si zisa ca mai intreaba si el in cercurile lui, imi mai trimise niste linkuri cu joburi pe care nu le gasisem eu, m-a ajutat mult ce mai si a zis ca o sa mai sune daca mai are vreo idee.
Apropo de club, am fost cu oamenii astia la un gratar la munte. Culmea, din zecile de locuri posibile taman la Forgetmenot Pond se trezira sa mearga, adica unde am fost cu Vlad si Timur acu o luna cand am fost eu prima data la munte mai serios. Pentru cine nu a vazut pozele, aci sunt https://picasaweb.google.com/109751456956467737411/Hiking20May
nu am apucat sa povestesc tura aia, desi asa aveam de gand, sorry...
Asa ca am stiut cum sa ajungem (am mers tot cu Vlad) fara probleme. Ar fi fost mai complicat altfel, ca nu prea stim imprejurimile inca si nici semnal nu prea e daca te duci in munte un pic.
Hai ca ma opresc aci, Ionela face varza calita cu costita si carnati, plus o ciorba cu zeama de varza, nu pot sa mai concentrez deloc :D

2 comments:

  1. Happy you! P'acilea nici vorba de varza calita, decat dac-o pui taiata frumos si cu o tzara de ulei intr-o chestie de-aia de lut cu capac si pe scaunu' de la sofer cat esti la servici si masina in parcarea insorita, la 35 - 40 de grade - cand pleci acasa bagi in por'bagaj gateala la foc mic si te-ai scos!
    Iar despre treaba cu lubenita fara samburi, ai vazut deja ca in ultimele zile pe piedu' de plai/ bouche-onu' de rai beneficiem de samburi fara lubenita, adica de chestii marunte (??), rapide si necomestibile de-ti vine sa le scuipi, dar fara vreo speranta (pe termen rezonabil ??) de ceva mai consistent si cat de cat dulce....

    ReplyDelete
  2. bai ale naibii legume cum ies toate aliniate la fel, ce ti-e cu strainataturile astea....
    hai ca ma oftici, sunt modificate, ce naiba...

    ReplyDelete