Pages

Monday, July 9, 2012

la munca, nu la mancat lubenita!

In asteptarea pozelor de la Vlad, fara de care nu povestesc nimic din excursia de vis prin Stancosi, sa va zic cum fu azi: fu tare frate!
Intai ca povestea asta cu training-ul o sa dureze 3 saptamani, dupa care inca 3 o sa stau pe langa altii care chiar muncesc si sa ma uit la ei, si de-abea de la 1 septembrie o sa pun si eu osu' la treaba. M-am mirat eu cat de repede s-au miscat sa ma angajeze, dar iata ca isi revin si o iau iar la viteza cu care ne-au obisnuit :).
Tipul cu care facem training e f tare, explica foarte fain si face poante tot timpul, si ceilalti doi colegi sunt si ei OK, asa ca nu ma plictisesc. La fiecare ora , ora juma' facem pauza de suc, cafea, ciocolata calda si ce mai au ei prin bucatarie. Io am mai scos si eu nasul pe-afar si am mai vazut din astea, aia de la McDo aveau suc si cafea tot asa, da' tot nu ma pot abtine sa nu ma minunez asa un pic in sinea mea uite ba e cola gratis :D. Si cum se vede fain de tot de la fereastra (sunt doar la etajul 6, dar e chiar in downtown deci toti skyscraper-ii sunt peste drum), ti-e mai mare dragul sa stai sa sorbi un expreso si sa zgaiesti ochii cate 10-15 min la fiecare 70-80 minute.
Altfel, ce mai invatai: io fiind pe noapte am 2k mai mult pe an fata de ceilalti; lucrez luni-joi de la 7pm la 6 am, am 15 zile pe an de conced (da zilele fiind de fapt de 11 ore cica e f posibil sa fie 165 de ore de concediu, deci 20.5 zile). mai sunt si 5 zile de sick days, pe care ne zisa clar ca nu le iei neaparat cand esti bolnav, doar ca din astea nu prea poti sa iei 2 consecutiv decat daca ai intr-adevar vreo problema. Pana in septembrie, o sa mergem pe programul de zi, care si asta e haios: 8.75 ore pe zi, dar fiecare prima si a treia vineri din luna e liber. De aici zic io ca e posibil sa am concediu mai mult, ca Brad mi-a zis ca el are cu alea 8.75 h cam 17 zile de concediu.
De povestit a povestit chestii foarte generale, cred ca ce preda el in 3 sapt se poate face frumos intr-una, dar eu nu ma plang : vineri intra primu  salar :D. Salariu intra pe 15 si 30, dar 15 fiind duminica, intra acu pe 13!
Ei cam atat, ma duc sa ma culc deh, obosit dupa prima zi de munca ;))


No comments:

Post a Comment