Pages

Wednesday, July 4, 2012

it finally happened!

Nu, I'm not slightly mad, aia sunt demult, si nu doar slightly, ci I got a job!!!
Dupa doua luni, 60 de resume-uri, 14 telefoane si 6-7 interviuri, habemus jobus :). Si rapid, nu asa, m-a sunat ieri tipa de la HR, am avut un interviu cu ea, m-au chemat azi la 10 la alt interviu cu managerul de proiect si din nou azi la 3 sa semnez actele: de luni incep!
Jobul e ceva cu support, ii zice Help Desk Analyst, sunt outsourced la cenovus, o companie de Oil & Gas, si  dupa 4-6 saptamani de training o sa lucrez initial pe tura de noapte, nu e clar inca in ce configuratie (luni-joi sau luni-marti noaptea si restu pe zi, etc). Asa ca am fugit repede la COOP, am luat 3 steak-uri sanatoase, un whiskey de 23 de ani :D http://www.theglenrothes.com/uk/products/vintage-1988/ si l-am chemat pe Vlad sa ne demonstreze inca o data cam cum se face, asa, ca la chef. de-acu suntem si noi mai calmi si mai linistiti, mai respiram, intram in randul lumii ce mai!
Altceva ce uitasem sa zic, sambata asta am facut una din cele mai capitalisto-burghezo-mosieresti chestii : am tuns iarba :D. Am transpirat oleaca, e destul de mare 'the lawn' si in fata si in spate, dar e foarte rewarding asa, miroase frumos iarba taiata, si e misto senzatia de treaba facuta frumos cand termini.
Hai noroc!

11 comments:

  1. Bravo!!!!! felicitari!! eram precisa:) Da, iubesc mirosul de iarba ...proaspata, I mean:) VA puuuup,

    alexa

    ReplyDelete
  2. Bravo!!!Felicitari :) Driujba ai?Fa si tu o norvegiana pe gazonul proaspat taiat :)

    ReplyDelete
  3. Bravo Adi! Va tin pumnii...bafta multa in continuare!

    ReplyDelete
  4. Bravo! Suport nelimitat de la min e pentru orice job, nu numai cel de Support! Sorry ca n-am zis nimic pana acum, bizi-bizi-bizi cu alea-alea de servici, cu scumpii mici de acasa si in plus si cu nevasta plecata pe al Camino - si nu cu biciclu', ci cu opincu', asa ca Badea Cartan...

    ReplyDelete
  5. @alexa, era buna si o iarba din aia.. cealalta :D
    @emanuel thanks, va asteptam la o bere :D
    @ade mersi miss, si tie de altfel :)
    @ionut man, drujba inca n-am, dar o norvegiana trebe facuta clar!
    @ritter sa fie man, multzam
    @traian, daca se reazgandeste leila sa imi zici, noi suntem aci primitori :)
    @tibi mersi de urari, si inca o data multzam de recomandare, a contat tare! buen camino la sotia umblatoare:) si mult noroc cu handling the juniors :D

    ReplyDelete
  6. Felicitari Adi, dar vezi ca pe termen lung un job cu ture de noapte poate fi stresant. Pentru inceput e bine ca s-a intamplat dar mai cauta, poti mai bine.

    ReplyDelete
  7. ma bucur ca ai gasit, va pup

    ReplyDelete
  8. Bravo Adi! Ma bucur mult de vesti! bafta in continuare!

    ReplyDelete