Pages

Saturday, July 7, 2012

The beginning of a new adventure

Il asteptam pe Vlad sa vina sa ne ia si plecam pe Icefield Parkway, un drum printre munti intre Lake Louise si Jasper, intre Banf national Park si Jasper National Park. It's suppose to be spectacular :) http://www.icefieldsparkway.ca/
O sa dormim la unul din campingurile de pe drum, la Waterfowl lakes, punem cortu, facem un foc, jucam o tabla, bem un rye whiskey de alberta, cantam la o chitara :D. Mai sunt 2 lacuri aproape , o sa dam probabil o tura pana la ele ca nu e dificil drumul. Asta va fi intentionat o tura mai de pensionari, sa ne bucuram si noi de peisaj si sa fie si Ionela multumita:D. Urmatorul w.e. in schimb sigur bagam un varf de 3000m , o tura din aia suparata, ca mi-am facut o pofta de trekking cautand campingul asta de nu va zic. More on this later..(poze luni)
Altfel, nu stiu daca mai tineti minte cum v-am povestit ca luna trecuta la meeting-ul asociatiei ar fi trebuit sa fie alegeri dar nu s-au intrunit numarul de membri, sau aia care erau nu s-au inteles, in principiu cei care erau nu mai voiau si aia care nu erau cu atat mai putin. E, long story short, la urmatoarea editie, de aseara, a facut Ionela greseala sa plece cu 15 minute inainte de final (ne astepta Vlad saracul afara de 15 minute) si cum-necum, m-am trezit vicepresedinte :). More on this later...
Nu am mai zis nimic de ce se intampla in tara, incercand sa nu imi mai fac nervi degeaba, adica nu mai multi decat imi fac citind stirile. All in all, pe principiul ca nu fac decat sa imi confirme ca am facut o decizie excelenta sa plec din tara. Dar atat vreau sa zic, pentru cei care citesc aici si se gandesc sa nu se duca la vot: noi mergem. La Vancouver. 1100 km. Nu am de gand sa ii fac lu Base campanie, fiecare sa voteze cu cine crede,  dar eu cred ca e datoria noastra sa votez si ma duc sa votez. mai vorbim!

4 comments:

  1. Eu sunt de vina ca il asteptati. L-am tinut de vorba :). Distractie placuta !

    ReplyDelete
  2. bucurati-va de excursii cat e cald, ca sezonul e extrem de ingust in Canada (mai ales in zona montana)

    ReplyDelete
  3. @Victor sezonul de vara e destul de ingust indeed, dar sunt f multe trasee accesibile si iarna, din simplul motiv ca sunt foarte multe trasee :D
    Si sa nu uitam de ski

    ReplyDelete