Pages

Saturday, December 22, 2012

Despre colinde si vin


nu stiu cand trecura astea 10 zile de cand intrai in concediu! dar imi amintesc feelingul din dimineata aia:
 am ramas pana pe la 7 jumate asa, sa termin niste mailuri ca na, urma o perioada imensa de lene, si, desi de obicei la fix o tai ca sunt rupt, acum aveam o darnicie asa in mine ca nici nu imi era somn.
si am coborat in strada si era un cer nebun, un albastru deschis de lac de munte inghetat in stanga si negru bezna in dreapta, o dimineata de vacanta perfecta.
am trecut ilegal strada in dreptul iesirii din cladire, am traversat parcarea de vizavi, jay walking again urmatoarea strada si am urcat in +15 (coridoare la nivelul I, cu mochetica, ce unesc toate cladirile din centru ca sa nu ingheti cat ''mergi'' prin downtown), ca era frigut vericule, si in +15 toata lumea cu cafeaua in mana se grabea la munca si eu ma duceam acasa pentru aproape 3 saptamani, dar era si fain sa miroasea a briose si omlete si a cafea proaspat facuta de pe la Sunterra, Seconnd Cup si alte cafenele de pe aici.
si, cand sa intru in Gulf Canada Square, era un grup de vreo 30 de oameni, adunati de pe la 5-6 companii - intelesai io mai apoi - plus o doamna la un pian, cantau colinde. Bai tata! si numai ce ajunsai eu si terminara un cantec si apoi imi cantara un Greensleeves, care, chit ca nu-i chiar colind, it's my favourite!
si mai departe, traversand pe deasupra Stephen Ave. si apoi prin Banker's hall si TD Square/ The core, si cobor direct in statie la autobuz, mare inventie si +15-ul asta :)
ce mai, a morning to remember!
La fel si ziua de ieri, cu tombola :D. Sa va explic cum fu cu Wine Lottery: fiecare putea sa aduca o sticla, 2, 3, si pentru fiecare sticla aveai 3 biletele in cutie. Unii (majoritatea) se adunara si in echipe, asa incat, daca era sa castige unu', imparteau apoi prada intre ei. Eu in schimb, cu o singura sticla, trimisa printr-un coleg in ultima zi in care se mai putea trimite, cu unul din bilete tras chiar la prima tragere (au fost 14 trageri, a cate 14 bilete) ce crezi? Am castigat :D :D. 64 de sticle, bai, baiatule!!! Al doilea bilet mi-a fost tras la pennultima tragere si pentru ultima m-am dus la firma sa fiu si eu de fata la marea finala. Ma luase cu tremurici cand au inceput sa se citeasca biletele si tot nu auzeam numele meu. Si, cand imi zisa unu' din spate ''Gata, mai, esti doar tu si cu (..un nume pe care nu am putut sa il procesez)!'' nu putui sa indrug decat niste monosilabice ''oh! really?'' si apoi iese numele aluia si, deci ramasa doar al meu in palarie si deci plecam acas cu sticlele,  tot la "really" eram blocat.. si apoi imi revin cu "Yess!!" si incep sa imi fac planuri cu cine si cand beau care sticla ...
in rest ce sa zic... a inceput sa fie mai iarna si aici, temperatura medie e mai degraba -20 decat -10, dar bag seama ca m-am mai obisnuit, ca mie chiar nu mi se pare asa frig, mai ales ca in mare parte din timp e senin si frumos de iti tot vine sa te duci sa te dai cu sania; a nins azi-noapte (deci avem zapada proaspata de Craciun), vreo 20 cm asa, si culmea! azi  - am fost sa mai cumparam ultimele detalii, ca a fost Ionela weekendul trecut sa cumpere grosul - nu era "circulatie ingreunata" sau drumuri inzapezite :). Inca mi se pare un pic SF cum iau astia zapada si o duc... undeva si nu sunt mormane negre pe marginea drumului care sa blocheze masinile parcate si trotuarele.
de maine o sa intram un pic in priza cu mancarurile, are Ionela in plan si cozonaci, si sarmale, si salata de boef, si mai stiu io ce, apoi o sa fie Craciunul, cu Roxana si Vlad, de Revelion suntem invitati la Alejandra si la Axel, prietenii nostrii mexicani, intre timp poate dam o fuga la munte cu Codrut si Lelia, deci agenda plina, drept pentru care Ionela doarme acum si eu bagai niste pui cu cartofi la cuptor sa avem in seara asta pana incepe programul gargantuelic :).
Hai va pup. si Sarbatori Fericite tuturor!
Acasa


Uita-te la ele. O fi suparate ca am castigat?

No comments:

Post a Comment